Realia

Oficjalnie

Regulamin


1. Najważniejszą i najbardziej oczywistą zasadą jest wzajemny szacunek. Każdy ma swoje zdanie i poglądy, więc krytykowanie ich jest bez sensu.
2. Kłótnie, jeśli już musi do nich dojść, prosimy rozwiązywać prywatnie i nie przenosić ich na bloga oraz jego pozostałych członków.
3. Masz pytania - pytaj nas śmiało!
4. Wszelkie nieobecności prosimy zgłaszać z wyprzedzeniem przynajmniej jednego dnia, bo rozumiemy, że coś może wyskoczyć z dnia na dzień, jednak najlepiej informować nas o tym kilka dni/tydzień wcześniej.
5. Administracja wyznaczyła sobie 24h/48h na wstawienie formularzy i opowiadań.
6. Admini są bezstronni, więc proszę nie mieć pretensji, że podczas jakiegoś sporu (który jakimś cudem przedostał się na bloga) będą działać na czyjąś niekorzyść, choć zawsze staramy się rozwiązywać wszystko kompromisowo i ze zrozumieniem obu stron.
7. Jeśli zauważysz jakiekolwiek błędy - proszę nam to zgłosić na maila, pomoże nam to poprawić i rozwinąć bloga (ale proszę to zrobić kulturalnie).
8. Zawsze chętnie wysłuchamy Waszych opinii i pomysłów!
9. Za złamanie któregoś punktu regulaminu przewidziane są upomnienia:
      trzy upomnienia // zawieszenie na czas miesiąca
      cztery i więcej // usunięcie z bloga
          10. Admini to bóstwa tego bloga, których zdanie jest zazwyczaj niepodważalne w sprawach bloga, ale nie oznacza to, że należy się nas bać! Pilnujemy tylko porządku na blogu, a tak to jesteśmy normalnymi ludźmi, którzy też popełniają błędy :)
          11. Nieobecności dłuższe niż tydzień należy zgłaszać do Administracji. Nieobecności tzw. “do odwołania” akceptujemy, jednakże tylko wtedy, gdy nieobecny będzie się odzywał do adminów chociaż raz na jakiś czas, by poinformować, jak wygląda sytuacja.
          12. Należy przestrzegać realiów panujących na blogu oraz ograniczeń spowodowanych przez wybrany gatunek (wilk nie pójdzie zrobić sobie kawy w ekspresie, a człowiek raczej nie będzie zapylał na czterech łapach po lesie z prędkością 200 pączków na h, prawda?) 

          1. Formularze należy przesyłać na maila: atarashiisekaiblogspot@gmail.com (od starego bloga, bo czemu nie) lub na inne sposoby kontaktowe administracji.
          2. Prosimy o nietworzenie postaci niezwyciężonej - każdy ma jakieś wady i ograniczenia.
          3. Stworzenie hybrydy jest na razie niemożliwe. 
          4. Ilość postaci do stworzenia jest w zasadzie nieograniczona (ale bez przesady, kto by chciał kierować dziesięcioma czy dwudziestoma postaciami?), jeśli tylko każda z nich będzie aktywna.
          Imiona, zdjęcia itp. nie mogą się powtarzać (choć to chyba oczywiste)
          5. Zabić swoją postać możesz za konkretnym argumentem i zgodą administratorki, a zabić czyjąś postać tylko za zgodą właściciela i adminki.
          6. Postaraj się, aby postać była oryginalna - możesz wzorować się na jakiejś postaci z serialu czy książki, ale nie należy jej kopiować całkowicie; gdy tworzysz postać postaraj się też, by nic się wzajemnie nie wykluczało oraz aby było wszystko w ładzie (np. nie pisz, że "jest złośliwa, bo coś tam... Zawsze uwielbiała małe kotki..." a potem znów wracasz do tej złośliwości.
          7. Powtarzamy - masz pytania, pytaj!
          8. Dostosuj się do punktów w formularzu - wszystko jest w nich opisane.
          9. Zdjęcia do formularza prosimy wybierać tylko i wyłącznie z zakładki Credits. Możliwe jest też narysowanie postaci samodzielnie :)
          10. Dwie postacie należące do jednej osoby nie mogą być razem w związku oraz, naturalnie, nie mogą pisać ze sobą.
          11. Związki międzygatunkowe również są zabronione (na razie ~ Bisha).
          12. Na “chodzenie” oraz dalsze etapy relacji muszą się zgodzić obie strony po przynajmniej dwudziestu wymienionych ze sobą opowiadaniach. 
          13. Nie można decydować za inną postać ani doprowadzić do jej stałego uszczerbku na zdrowiu lub śmierci (chyba, że otrzyma się na to zgodę od jej właściciela).
          14. Moce są praktycznie dowolne, jednak należy stosować umiar (czyli moc tworzenia nowych światów odpada).


          1. Opowiadania należy przesyłać na maila: (tu ma być)
          2. Są dwa typy opowiadań:
              zamknięte // wystąpienie solowe
              otwarte // dialog

                  3. Pisząc opowiadanie otwarte, napisz do jakiej postaci je kierujesz lub skieruj je do "kogoś", jeśli nie wiesz, z kim chcesz pisać lub chcesz zdać się na los
                  4. Wymóg słów na jedno opowiadanie to minimum 300 słów [licznik]
                  5. Prosimy o zachowanie względnych zasad ortografii i gramatyki (zawsze staramy się poprawiać drobne błędy, jeśli takowe istnieją, ale bez przesady) [ortograf]
                  6. Masz trzy dni (od wstawienia Twojej postaci na bloga) na napisanie opowiadania.
                  7. Wymagamy jednego opowiadania na przynajmniej dwa tygodnie, ale oczywiście nakłaniamy do większej aktywności :D
                  8. Masz możliwość wstawienia do opowiadania od jednego do dwóch ilustracji.
                  9. Aktywność jest sprawdzana na początku każdego miesiąca.
                  10. Pisząc opowiadanie, na pewno będziesz operować postacią drugej osoby. Można oczywiście nią sterować na potrzeby opowiadania (ale bez przesady), ale pamiętajmy przy tym o jej charakterze - postać, która jest z natury miła i cicha, w opowiadaniu raczej nie będzie złośliwa i super odważna. Jeśli nie wiemy mimo wszystko lub nie mamy pomysłu, jak czyjaś postać zareaguje itp, warto się spytać o to właściciela.
                  11. Oznaczenia:
                      [12+]  opowiadania zawierające większą ilość przekleństw (ale nie rzucaj mięsem na prawo i lewo -,-)
                      [16+]  zawierające dużo krwawych scen lub przemoc
                      [18+] opowiadania erotyczne (też bez przesady, błagam was.)

                      Brak komentarzy:

                      Prześlij komentarz